قدم به قدم تا تبدیل شدن به یک مدل

قدم به قدم تا تبدیل شدن به یک مدل

امروزه با وجود گسترش شبکه های اجتماعی و فوتوشوت هایی که در تمامی روز و شب از سرتاسر جهان توسط مدل ها و برند های صاحب نام دنیای فشن در آن قرار می گیرد این ضنعت گسترش بسیاری پیدا کرده است.تمام کسانی که از استایل و هیکل و قد مناسبی برخوردارند در فکر این هستند که توانایی خود را در این کار بسنجند.اما برای شروع به این این نکات کافی نبوده و نیاز به الزامات دیگری دارند که در این کار موفق شوند.ما با این مقاله به صورت ساده راه هایی برای تحقق این کار و همچنین آموزش مدلینگ به شما معرفی خواهیم نمود.


چنانچه در ذهن شما تمامی دنیای مدلینگ به لایک و جذب فالوور و هشتگ ها خلاصه می شود ، این تصور را از ذهن خود بیرون کنید که بتوانید با سوپر مدل ها و یا فشن بلاگر ها بتوانید رقابت کنید.دنیای مدلینگ ابتدا و انتهایی ندارد و هرکس بر اساس خلاقیت و توانایی خود می تواند چیزی را خلق کند و یا گسترش دهد.


پس از آنکه شما هدف خود را تعیین و پا به این فضا گذاشتید اراده و قدرت شماست که شما را پیش خواهد برد.در مدلینگ بانوان شما می توانید به جای عرضه فوتوشوت های برهنه از پوشش هایی که توسط بانوان ایرانی طراحی شده است استفاده نمایید.این را فراموش نکنید که فرصت کسب و کار در این زمینه بسیار زیاد می باشد.


مسئله بعدی که اهمیت بسیاری دارد این است که خودتان را دست کم نگیرید.برای مثال لیاندرا کوهن که شاید نام آن را تا به حال نشنیده باشید یکی از مطرح ترین و پول ساز ترین بلاگر های دنیا در زمینه مدلینگ است اما استایل و صورت آن بسیار معمولی می باشد.این فرد با همین چهره معمولی و بدون هرگنه عمل زیبایی صد ها هزار فالوور دارد و خانه های مد همیشه او را در مراسم های خود دعوت می کنند.شما می توانید برای دست به کار شدن خصوصیت اصلی و شاخص تیپ و استایل خود را بنویسید و درباره آن ها کار کنید.


مسئله دیگر بر می گردد به نکتی قبلی!آن هم این است چنانچه در این فضا قرار باشد همه قد بلند و بسیار زیبا باشند اکنون شاهد تعداد زیادی مدل و برند معروف با شکل و شمایل معمولی نبودیم.پس این نکته را فراموش کنید که راه ورود به این حرفه در چنین چیزهایی خلاصه می شود.با مطالعه روی تاریخ صنعت مد می توانید اطلاعات بسیاری را فرا بگیرید.


خلاقیت و نوآوری از دیگر نکات در این صنعت می باشد.بسیاری از ایراداتی که آقایان و بانوان در اندام و صورت و استایل خود می بینند را می توان به وسیله روش های دیگر جبران نمود.خلاقیت هایی همچون عرضه ی مناسب ، تحلیل کردن این فضا و یا خوب دیدن.شما می بایست یک تحلیل گر خوب و آشنا به مسائلی چنین فضایی باشید.برای مثال آشنایی به بحث رونشناسی رنگ ها و طراحی های مختلف استایل می توان از این موارد باشد که به وسیله آن با مخاطب خود ارتباط برقرار نمایید.


در نظر داشتن این موارد امری مهم در مدلینگ می باشد:

• حتما نباید ظاهر و هیکلی استخوانی داشته باشید و افراد زیادی در این صنعت فرمی چاق دارند اما دارای محبوبیت هستند.اما بهتر است کسانی که کار آن ها اکسسوری طلا و یا لباس و کیف و کفش است از کسانی با استایل و اندام خوب بهره گیری نمایند.

• بر اساس استایل خود اکسسوری های مختلف را تست نمایید و ایرادات را برطرف کنید.

• از هیچ چیز هراس نداشته باشید.خلاقیت در این حرفه حرف اول را می زند.عادات خود را کنار زده مدل های مختلف را روی خود امتحان نمایید.

• برای خود یک اکسسوری دائمی که به وسیله آن باعث شوید شناخته شوید داشته باشید تا آن اکسسوری امضای شخصی و معرف شما باشد.

• شیوه های صحیح انتخاب و استفاده از لباس ها را آموزش ببینید.

• تغییر سبک زندگی خود در دراز مدت.برای مثال رژیم غذایی مناسب و یا ورزش است که امری مهم در دنیای مدلینگ است.

• خرید از فروشگاه ها و برند های گوناگون

• یکی از مهمترین چیز ها در مدلینگ بانوان و آقایان سبک و ودل مو است.مدل موی خود را برای تبدیل شدن به یک مدل انتخاب نمایید.

• شما می بایست در فضای مجازی حضوری فعال و پر رنگ داشته باشید.

• با کسانی که در این زمیه در حال فعالیت هستند رفت و آمد و معاشرت داشته باشید و از نظرات آن ها استفاده نمایید.


✔  در صنعت مدلینگ هیچ استاندارد و قاعده خاصی وجود ندارد و هر آژانس مدلینگی مبنا و قواعد خود را در این کار دارد.به عنوان مثال در کشوری مانند هلند که قد مردم آن به طور متوسط بلند است در این حرفه افرادی را که بلند تر از 170 سانت هستند را در این حرفه می پذیرند اما ممکن است این عدد در کشوری دیگر متفاوت باشد.


تبلیغ در این حرفه چگونه است؟

شما با استفاده از ابزار های مختلف چند رسانه ای که به صورت رایگان در دسترس همگان قرار دارند می توانید عکس های خود را با همکاری با یک عکاس و یا استایلیست در این شبکه های اجتماعی منتشر نمایید و از راهکار های شبکه های اجتماعی برای جذب فالوور و بهتر دیده شدن خود استفاده نمایید.


کاشت و برداشت سویا

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان
آداب و اسرار نماز

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان
سیستم شبکه

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان
ارزش خود را بدانیم

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان