اینستاگرام اینفلوئنسر ، وبلاگ بلاگر دنیای مشترک

اینستاگرام اینفلوئنسر ، وبلاگ بلاگر دنیای مشترک

پیش از آنکه درباره این مقاله صحبت نماییم می بایست شما را با مفهوم بلاگر آشنا بسازیم.


همانطور که در اینستاگرام می بینید امروزه معنای بلاگر در حال تغییر ماهیت می باشد و متاسفانه هرکسی که در اینستاگرام تعداد پست های بیشتری طی روز در صفحه اش قرار دهد و همچنین تعداد دنبال کننده ی زیادی داشته باشد خود را یک بلاگر معرفی می کند.در صورتی که به هیچ عنوان چنین چیزی معنای بلاگر نمی باشد.


بلاگر به کسی گفته می شود که در یک زمینه خاص دارای توانایی می باشد.چنین افرادی عموما دارای ارتباط خوبی با مردم هستند و قدرت تاثیر گذاری بالایی بر روی سایرین خواهند داشت.


چنین افرادی به واسطه ی دانش خود از زمینه ای که در آن کار می کنند می توانند بر روی مخاطب تاثیر ایجاد کرده و آن ها را به راحتی متقاعد سازند.بلاگر در اصل به  کسی گفته می شود که کارش تولید محتوا یا تولید بلاگ است.بنابراین این نکته را فراموش نکنید که یک بلاگر هدفی خاص را دنبال می کند و در یک زمینه خاص در حال فعالیت است.


به دلیل اینکه قدرت بلاگر به واسطه توجه مردم به او می باشد همیشه در تلاش است که رضایت کسانی که او را دنبال می کنند را بدست آورد تا دنبال کنندگان به او اعتماد کنند.یکی از مثال هایی که درباره همین مسئله می توان بیان کرد تبلیغاتی است که بلاگر ها بر عهده می گیرند .آن ها ملزم هستند برای تبلیغ یک محصول تمامی نکات مثبت و منفی آن را به گوش دنبال کنندگان برسانند و اجازه ی بزرگنمایی ندارند.


برند هایی که جهت تبلیغ محصول خود به بلاگر ها رجوع می کنند هم اغلب از برند های موفق و معتبر می باشند که با تایید نمودن آن بلاگر تبلیغات محصول خود را به آن ها می سپارند.


انواع بلاگر:

با توجه به موضوعات مختلفی که بلاگر ها با تخصصشان در آن فعالیت دارند ، انواع مختلفی از یلاگر ها به وجود می آید که در این جا مهمترین آن ها را نام می بریم:

✔ بیوتی بلاگر(زیبایی)

✔ فشن بلاگر(مدل)

✔ بلاگر سفر

✔ بلاگر غذا

✔ بلاگر خودرو

✔ بلاگر دکوراسیون

✔ بلاگر طنز

✔ بلاگر گیمر(بازی)

✔ بلاگر اقتصادی


اصطلاحات رایجی که در زمینه بلاگر بودن بکار می رود

• اینفلوئنسر:این لغت در زبان انگلیسی به معنای تاثیر گذار می باشد و به کسی اطلاق می شود که در میان مردم دارای قدرت تاثرگذاری باشد.چنین فردی می تواند یک بازیگر و یا طنز پرداز محبوب و... باشد.

• تولید محتوا:از مهمترین اصطلاحات رایج در این زمینه می باشد که به معنای تولید نمودن محتواهایی از جنس متن یا تصویر و یا همچنین صوتی است.این کار بر اساس زمینه کاری هر بلاگر متفاوت می باشد و هرکس در زمینه فعالیت خاص خود محتوای مورد نظر خود را تولید می نماید.

• ویدئو مارکتینگ:ساخت یک محتوا از جنس ویدئو می باشد که بلاگر با توجه به زمینه کاری خود اقدام به آن می کند.این کار از زیر مجموعه های تولید محتوای تصویری می باشد.

• اینفلوئنسر مارکتینگ:این کار یکی از روش های بازاریابی  در اینستاگرام است که بو وسیله آن شرکت ها از افراد معروف و محبوب برای معرفی محصول خود استفاده می نمایند.

• وایرال:این کلمه در زبان انگلیسی به معنای ویروس می باشد.اما در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به معنای محتوای پر بازدید و جذابی است که مخاطبان زیادی از آن استقبال کرده اند.به همین دلیل این محتوا در بین تمامی کاربران منتقل شده و بازدید آن بسیار زیاد شده است.پش با توجه به معنی آن می توان آن را یک ویروس مثبت در نظر گرفت.


ویژگی های یک بلاگر موفق

✔ از نظر ظاهری موجه و زیبا باشد

✔ صورت او دارای تاثیر پذیری بالایی می بایست داشته باشد و در کل دلنشین باشد

✔ دارای قدرن فن بین بسیار بالایی باشد

✔ اعتماد به نفس بالایی داشته باشد

✔ صدای رسا و دلنشین داشته باشد

✔ بتواند به راحتی دیگران را متقاعد سازد

✔ فعالیت بالایی داشته باشد

✔ چنین فردی می بایست ماجراجو باشد

✔ خلاقیت داشته باشد(یکی از مهمترین نکات برای بلاگر بودن)

✔ مهارت های اجتماعی ایده آل

✔ ایده پردازی

✔ در یک زمینه خاص تخصص کافی داشته باشد (و یا در چند زمینه)

✔ با عکاسی و فیلمبرداری و تولید نمودن فیلم آشنایی داشته باشد

✔ تسلط کافی به تولید محتوای مناسب در زمینه کاری


بافندگی

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان
بارگذاری سازه ها

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان
تولید و شکل دهی شیشه

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان
آموزش Word

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
200,000 تومان