طراح داخلی شو

طراح داخلی شو

چیزهایی که باید در مورد تبدیل شدن به یک طراح داخلی بدانید

 


آیا شما همیشه از سلیقه طراحی داخلی خود استقبال می‌کنید؟ دکوراسیون اتاق‌ها ومرتب کردن مبلمان را دوست داری؟ اگر پاسخ بله را به این سوالات پاسخ دادید، شایدشغلی در طراحی داخلی برای شما مناسب باشد.
پیش از اینکه انتخاب شغل خود را تغییر دهید، چیزهایی وجود دارند که شما باید در مورد دنیای طراحی بدانید. طراحان داخلی هر روز با چالش‌هایی مواجه هستند؛ برخی ازآن‌ها ممکن است برای شما جذاب نباشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است شما راتحریک کنند و دره‌ای باز را به شغلی باز کنند که هیچ وقت فکر نمی‌کردید.
مقاله زیر را بخوانید تا ۱۰ چیز را که باید قبل از تبدیل شدن به یک طراح داخلی بدانید را یاد بگیرید.
۱. تفاوت بین دکوراتور و طراحان وجود دارد
تفاوت بین طراحان داخلی و دکوراتور چیست؟ در یک کلمه: آموزش.
در واقع هر کسی می‌تواند به یک decorator درونی تبدیل شود. کسی که عاشق بازیکردن با رنگ‌ها، پارچه و منسوجات است می‌تواند به سادگی با چاپ کارت کاری و تبلیغ خود به مشتریان تبدیل شود. این لزوماً چیز بدی نیست، اما سابقه آموزشی نیز مهماست.
۲. شما باید یک روش  برای طراحی داشته باشید
ممکن است واضح به نظر برسد، اما برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی، شما باید یک استعداد ذاتی برای رنگ، آرایش فضایی، معماری و منسوجات داشته باشید. آیا از تزئین منزل لذت می‌برید و از دکوراسیون شما تعریف و تمجید می‌کنید؟ این لزوماً به این معنانیست که شما باید یک طراح داخلی باشید، اما قطعاً نشانه خوبی است.




 



۳. طراحی داخلی تمام تاروپود سازه و سرگرمی نیست
در حالی که پارچه، مبلمان و رنگ ممکن است نقش بزرگی در طراحی داخلی ایفا کند،کاره‌ای دیگری نیز وجود دارند که به طراحان داخلی نیاز است - بسیاری از آن‌ها بیشترشبیه تفریح و کاره‌ای بیشتر هستند.
طراحان داخلی باید در تاریخ طراحی، انسجام ساختاری ساختمان‌ها، کده‌ای ساختمان،طراحی پذیری، مفاهیم فضایی، اصول اخلاقی، روانشناسی، و طراحی به کمک کامپیوتر(CAD) تحصیل کنند.
۴. حقوق آنقدرها که فکر می‌کنید بالا نیست
پول را به من نشان بده! به هر حال، نباید کسی با چنین آموزش وسیعی به خوبیپرداخت شود؟ بستگی دارد. آمار نشان می‌دهد که متوسط درآمد یک طراح داخلی درسطح ورودی در ایالات‌متحده ۴۲، ۳۸۰ دلار در سال است.
البته، این بستگی به عوامل زیادی دارد مثل آموزش، محل، تجربه کاری و اندازه شرکت /شرکت. یک طراح داخلی در یک شرکت مبلمان به احتمال زیاد کم‌تر از یک طراح است کهبرای یک شرکت معماری با کیفیت بالا کار می‌کند.
۵. شما بایدشخصیت افراد باشید
از طراحان داخلی بخواهید تا تجارب خود را به اشتراک بگذارند،
 و قطعاً برخی از داستان‌های ترسناک مشتریان گذشته را بازگو می‌کنند. مردم شیک هستند، به خصوص وقتی که به خانه‌های آن‌ها می‌رسد. در حالی که برخی از مشتریان اهدافروشنی در ذهن دارند، برخی دیگر ممکن است فکر کنند که آن‌ها تنها می‌خواهند بدانندکه از محصول نهایی نفرت دارند و از کار شما راضی نیستند.
یک طراح داخلی موفق، افراد pleaser و a (و گاهی اوقات یک خواننده) است - کسیکه می‌تواند مشتریان را به سمت نتیجه مطلوب هدایت کند در حالی که باعث می‌شود احساس کنند که کنترل کامل گزینه‌های طراحی را در دست دارند. طراحان داخلی به طور مداوم تصمیمات طراحی خود و خواسته‌های مشتریان خود را متعادل می‌کنند. حداقل یک cakewalk نیست.
ادامه دارد..................
مبارزه با آفات گیاهی

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان
فروشنده حرفه ای

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان
شجاعت در زندگی

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان
طراحی اندام و لباس

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان