چرا آموزش الکترونیک ؟

چرا آموزش الکترونیک ؟

یادگیری الکترونیکی یک صنعت رو به رشد است که اثرات آن را می‌توانیم تادهه ۱۹۸۰ ردیابی کنیم و حتی قبل از آن  به شکل یادگیری از راه دورو دوره‌های تلویزیونی
اکنون که راهکارهای آموزش الکترونیکی مقرون‌به‌صرفه هم برای کامپیوترها و هم در اینترنت وجود دارند، تنها یک ابزار یادگیری الکترونیکی مناسب برای آموزش از هر جایی می‌توان دریافت کرد.
تکنولوژی تا حدی پیشرفت کرده‌است که شکاف جغرافیایی با استفاده از ابزارهایی از بین می‌رود که شما احساس می‌کنید در داخل کلاس هستید. یادگیری الکترونیکی توانایی اشتراک مواد در همه انواع فرمت مانند ویدیو، slideshows، اسناد لغت و PDF ها را ارائه می‌دهد. اجرای webinars کلاس‌های آنلاین زنده و برقراری ارتباطبا استادان از طریق فروم های چت و پیام نیز گزینه‌ای برای کاربران است.
.
مجموعه‌ای از سیستم‌های یادگیری الکترونیکی مختلف در غیر این صورت به عنوان سیستم‌های مدیریت یادگیری و یا LMSs برای کوتاه و روش‌ها وجود دارد که امکان تحویل آن‌ها را فراهم می‌کند. بااستفاده از ابزار مناسب، فرآیندهای
 مختلف می‌توانند خودکار شوندمانند یک دوره با استفاده از مواد تنظیم‌شده و به طور خودکارتست‌های علامت‌گذاری شده. یادگیری الکترونیکی یک راه‌حل مقرون‌به‌صرفه  است که دانش آموزان را با توانایی یادگیری در اطراف سبک زندگی آن‌ها فراهم می‌کند، به طور موثر به شلوغ‌ترین فرد اجازه می‌دهد تا شغلش را بیشتر کند و مهارت های  جدیدی کسب کند.
برخی از مهم‌ترین تحولات در آموزش از زمان آغاز اینترنت اتفاق‌افتاده است. این روزها دانش آموزان  به خوبی در استفاده از گوشی‌های هوشمند، پیام‌های متنی و استفاده از اینترنت خوب هستند، بنابراین شرکت در یک دوره آنلاین به یک کار ساده تبدیل شده‌است. بوردهای پیغام، رسانه‌های اجتماعی و دیگر ابزارهای ارتباط آنلاین به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا در ارتباط باشند و موضوعات مربوط به دوره را مورد بحث قرار دهند، در حالی که ارایه یک حس اجتماعی را فراهم می‌کنند.
در دنیای پرسرعت یادگیری الکترونیکی، تکنولوژی‌های موجود برای ایجاد مسیری جدید و هیجان‌انگیز همواره در حال تغییر هستند، والبته محتوا می‌تواند و باید به سرعت به روز شود تا آخرین اطلاعات رابه دانش آموزان ارایه دهد.  
این امر به خصوص در صورتی اهمیت دارد که آموزش آموزش الکترونیکی به کارمندان در یک بخش داده شود که به روز رسانی در زمینه تحولات صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است . این یکی از دلایلی است که چرا بسیاری از کسب و کارها از طریق یادگیری الکترونیکی آموزش می‌بینند - دلایل دیگرشامل هزینه‌های پایین و توانایی کارکنان برای مطالعه در زمان ومکان خودشان است.

به طور کلی، یادگیری سنتی هزینه ‌بر است، مدت ‌زمان زیادی طول می‌کشد و نتایج می‌تواند متفاوت باشد. اهمیت یادگیری الکترونیکی در حال حاضر یک واقعیت است و می‌تواند یک جایگزین ارایه دهد که بسیار سریع‌تر، ارزان‌تر و به طور بالقوه بهتر باشد.

داستان نویسی

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان
جودو

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
400,000 تومان
حسابداری شرکت ها ( مقدماتی)

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
350,000 تومان
تحلیل کیفیت زندگی کاری

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان