دوره مجازی MBA چیست و اعتبار مدرک آن چقدر است؟

دوره مجازی MBA چیست و اعتبار مدرک آن چقدر است؟

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (The Master of Business Administration MBA) یک مدرک معتبر بین المللی است که برای توسعه مهارت های مورد نیاز در بیزینس و مدیریت طراحی شده است. ارزش MBA اما به دنیای تجارت محدود نمی شود؛ MBA همچنین می تواند برای کسانی که حرفه مدیریتی را در بخش عمومی، دولت، صنعت خصوصی و سایر حوزه ها دنبال می کنند مفید باشد. با داشتن گزینه هایی که برای دریافت مدرک دوره آموزش مجازی MBA در موضوعاتی مانند امور مالی، بازاریابی، مدیریت و سایر موارد وجود دارد می توانید از اعتبار خود برای دنبال کردن فرصت های پیشرفت در یک بازار کار سالم استفاده کنید.


کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در حال حاضر محبوب ترین برنامه مدرک حرفه ای در جهان می باشد که تا به امروز بیش از 2500 برنامه MBA در سراسر جهان ارائه شده است و بیشتر آنها به انگلیسی ارائه می شوند. برنامه های MBA که برای اولین بار در دانشگاه های ایالات متحده در حدود قرن بیستم معرفی شده اند، پیشرفت می کنند تا با خواسته های زمان مطابقت داشته باشند.


دوره مجازی MBA چیست؟

هنگامی که برای پیشرفت شغلی خود توسط مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی آماده هستید، اما نمی توانید کار روزانه خود را ترک کنید، دوره آموزش مجازی MBA گزینه ایده آلیست. برنامه های مجازی MBA شامل مفاهیم پایه ای تجارت از طریق دوره های اصلی موضوعاتی مانند حسابداری، اقتصاد، بازاریابی، امور مالی، رهبری و همچنین برخی دوره های انتخابی را آموزش می دهد که به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا منافع شخصی یا شغلی خود را دنبال کنند.


برخی از دوره های این رشته نیاز به گذراندن دوره کارآموزی داوطلبان در یک شرکت یا سازمان دارند که این امر می تواند منجر به فرصت های شغلی مشخصی پس از برنامه شود. دانشجویانی که برنامه های آموزش آنلاین MBA را دنبال می کنند، در حالی که تحصیل خود را می گذرانند، با استفاده از مزایای تحصیلات معتبر و بدون هیچ زحمتی، به یک شغل تمام وقت خواهند رسید. هر دو نوع دوره های حضوری و آموزش مجازی MBA دقیقاً به یک مدرک منتهی می شوند و دوره های یکسانی را به همراه دارند.

آموزش مجازی MBA


انواع دوره های مجازی MBA

دانشجویانی که مدرک آموزش مجازی MBA را بصورت آنلاین دنبال می کنند، از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند؛ بیشتر برنامه های آنلاین به متقاضیان این امکان را می دهد تا برنامه خود را تنظیم کنند، که برای افراد شاغل یا والدین بسیار مناسب است. برای به دست آوردن سریعتر مدرک، دانشجویان می توانند برنامه های فشرده MBA را دنبال کنند که در مدت 10 تا 15 ماه به اتمام می رسد؛ همچنین متقاضیان می توانند دوره های نیمه وقت آموزش آنلاین MBA را بگذرانند که این زمان اتمام مدرک را افزایش می دهد اما می تواند به دانشجویان شاغل کمک کند تا تعادل بین کار و آموزش خود را حفظ کنند. علاوه بر این بسیاری از موسسات برنامه های آنلاین دوگانه MBA ارائه می دهند که منجر به اخذ دو مدرک می شود.


همچنین دوره های مجازی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در رشته های مختلف تخصصی ارائه می شوند که امکان واجد شرایط شدن در شغل های پیشرفته را به فارغ التحصیلان می دهد. در ادامه چند گزینه تخصصی محبوب برای دانشجویانی دوره آموزش مجازی MBA آورده شده است:

✔ MBA در بهداشت و درمان

✔ MBA در امور مالی

✔ MBA در بازاریابی

✔ MBA در حسابداری

✔ MBA در کارآفرینی

✔ MBA در منابع انسانی

✔ MBA در مدیریت مهمان نوازی

✔ MBA در سیستم های اطلاعاتی

✔ MBA در فناوری اطلاعات

✔ MBA در تجارت بین الملل

✔ MBA در مدیریت پروژه

✔ MBA در مدیریت زنجیره تامین


اعتبار مدرک دوره آموزش مجازی MBA چقدر است ؟

کسب مدرک دوره آموزش مجازی MBA به عنوان گزینه ای محبوب برای افرادی که به دنبال پیشرفت شغلی خود برای نقش های رهبری در شرکت ها و سازمان ها هستند تبدیل شده است؛ زیرا دوره های آموزش مجازی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی انعطاف پذیری لازم برای حفظ شغل و زندگی را ارائه می دهند در حالی که هنوز یک برنامه کامل کلاس را اداره می کنید. در حال حاضر صدها دوره آموزش آنلاین MBA وجود دارد که در گام اول مهمترین مساله برای انتخاب آنها اعتبارسنجی می باشد؛ اعتبار سنجی نشان می دهد که برنامه های تحصیلی یک موسسه یا دانشگاه از استانداردهای تعیین شده با کیفیت برخوردار است.


در بررسی اعتبار مدرک دوره آموزش مجازی MBA دقت کنید که برنامه انتخابی شما توسط یک مرجع معتبر مانند سازمان فنی و حرفه ای یا توسط آموزش و پرورش تایید شده باشد، زیرا بیشتر کارفرمایان فقط مدارک تحصیلی را از موسسات معتبر قبول می کنند. معمولا اعتبار منطقه ای معتبرترین نوع اعتبارسنجیست و برنامه هایی که توسط مدارس فنی و حرفه ای یا دانشگاه ها برگزار می شود اغلب از اعتبار ملی برخوردار می شوند و در صورت تایید توسط وزارت علوم امکان ترجمه رسمی را نیز دارد. از آنجا که صحبت های بسیاری درمورد اعتبار دوره های آموزش مجازی MBA وجود دارد، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به تاسیس سامانه ای برای تایید گواهینامه های صادره کرده است.


یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه آموزش مجازی دوره MBA که ارائه کننده مدرک معتبر و بین المللی این دوره می باشد ، موسسه آموزش مجازی A2Z می باشد. جهت مشاوره در زمینه آموزش مجازی MBA  می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.


پرورش و تولید حبوبات

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان
روانشناسی صنعتی

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان
گردشگری و توریسم

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان
مبانی مدیریت

نحوه آموزش :مجازی
گواهینامه پایان دوره :گواهینامه شرکت در دوره

خرید آزمون
250,000 تومان